امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) اسوه های تاریخ بشریت هستند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
بازدید : 433
نویسنده : فــردیـن احـمدی
استاندار هرمزگان گفت: امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) از اسوه های تاریخ بشریت هستند که باید در جهت معرفی و الگو قرار دادن سیره زندگی این بزرگواران تلاش کنیم.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از روابط عمومی و امور بين الملل استانداری هرمزگان، ضمن تبریک حلول ماه شعبان و فرارسیدن اعیاد شعبانیه، عنوان کرد: سوم شعبان سالروز میلاد با سعادت حضرت امام‌ حسین (ع) سرور آزادگان عالم و روز پاسدار است که پاسداران ما باید شجاعت و آزادگی امام سوم شیعیان را سرلوحه و الگوی خود قرار دهند.

وی در ادامه چهارم شعبان سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت و افزود: جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس، حضرت ابوالفضل العباس (ع) را الگوی خود قرار داده و در برابر دشمنان ایستادگی کردند و حضرت عباس (ع) در راه دفاع از دین اسلام با پیروی از ولایت جان خود را فدا کرد.

استاندار هرمزگان با گرامیداشت پنجم شعبان سالروز میلاد حضرت امام سجاد (ع) بر لزوم ترویج معارف، عرفان و آموزه های این امام بزرگوار تاکید کرد.

جادری خاطرنشان کرد: امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) از اسوه های تاریخ بشریت هستند که باید در جهت معرفی و الگو قرار دادن سیره زندگی این بزرگواران تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: شعبان یکی از ماه‌های مهم و ارزشمند برای مسلمانان و ماه پیامبر بزرگوار اسلام (ص) است که اعیاد و ایام مهمی در دل این ماه نهفته است.





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) اسوه های تاریخ بشریت هستند، ولادت باسعادت امام حسین،ابوالفظل عباس،وامام سجاد مبارکباد، استانداری هرمزگان،دکترجادری ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1635
بازدید کل : 125081
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com